فروش هیت پمپ در شهر جدید اندیشه

Heat pump-1
Heat pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.


شاید بپرسید در زمستان که هوا سرد است.، هیچ انرژی گرمایی در خارج وجود ندارد که به مبرد منتقل شود. اما واقعیت این است. که هوا انرژی کافی برای جذب توسط پمپ حرارتی را دارد. تا زمانی‌که دمای هوا بالاتر از منفی درجه باشد، انرژی کافی برای فعالیت سیستم وجود دارد.

پمپ حرارتی یا هیت پمپ به دستگاهی گفته می شود که بر اساس سیکل تبرید جذبی و یا تراکمی سرمایش و گرمایش تولید می کند. گاز شهری، انرژی الکتریکی، انرژی خورشیدی و&#; نمونه هایی از منبع انرژی این دستگاه هستند. پمپ حرارتی شامل دو قطعه است.؛ یونیت خارجی نصب شده در خارج از مجتمع از طریق لوله کشی به یونیت های داخل ساختمان متصل شده است.. از این رو، سیستم قادر به تولید گرمایش و سرمایش برای هوای داخل مجتمع خواهد بود.

متداول ترین نوع پمپ گرمایی، پمپ حرارتی منبع هوا است. که گرما را بین خانه و هوای بیرون انتقال می دهد. پمپ حرارتی امروزی، می تواند میزان مصرف برق است.فاده شده جهت گرمایش را در مقایسه با گرمایش مقاومت الکتریکی مانند کوره ها و بخاری های قرنیزی، تقریباً ٪ بکاهد. پمپ های حرارتی با بازده بالا نیز بهتر از



( فروش ) های دیگر