تولید و ساخت هیدروکسید پتاس در بومهن

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


بهره بردن از مخلوط چربی و پتاس برای تولید کردن صابون به طور متداول است.فاده می‌‌شود. در صورا است.فاده از این ماده حالتی نرم‌تر از صابون‌های معمولی ساخته شده با سدیم هیدروکسید دارند. صابون‌های پتاسیم به دلیل نرمی و حلالیت بالا احتیاج به آب کمتری برای درآمدن به حالت مایع دارند، به همین دلیل غلظت عامل‌های پاک‌کننده‌ی در آن‌ها نسبت به صابون‌های مایع سدیم هیدروکسید بیشتر است.. همچنین از این ماده در کالاهای آرایشی هم بهره می‌برند و نقش آن عمل تمیز کردن بهتر برای ناخن‌ها می‌باشد.

محلول هیدروکسید پتاسیم در ساختار بسیاری از محصولات همچون باتری های قلیایی بر پایه نیکل-هیدروژن، دی اکسید منگنز-روی، نیکل-آهن و همچنین باتری های نیکل- کادمیم به عنوان الکترولیت است.فاده می شود. به طور کلی است.فاده از هیدروکسید پتاسیم به دلیل رسانایی بیشتر نسبت به هیدروکسید سدیم ترجیح داده می شود.

این محصول را در جای خشک، خنک و به دور از مجاورت هوا و مکانی با تهویه مناسب نگهداری کنید، زیرا بسیار محرک و خورنده می باشد. شرکت هایپر صنعت فامکو پتاس سوزآور را در بسته بندی های کیسه ای کیلوگرمی خدمت مشتریان گرامی ارائه می دهد. لطفا هنگام حمل و نقل این ماده از بسته بودن درب آن مطمئن شوید.



( تولید و ساخت ) های دیگر