تولید و ساخت هیدروکسید پتاس در شهر جدید اندیشه

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


استفاده از غلظت بالای هیدروکسید پتاسیم (بالای درصد) می تواند برای پوست و چشم خطر آفرین باشد و همچنین است.نشاق گاز این محلول به بافت مخاطی دستگاه تنفسی آسیب می رساند. در نتیجه توصیه می‌شود افرادی که به طور مستقیم و متداول با این ماده در تماس هستند نکات ایمنی مربوطه را رعایت کنند.

در دامپزشکی از پتاس برای قطع شاخ گوساله است.فاده می گردد. در این روش پتاسیم هیدروکسید را در محل رویش شاخ به صورت موضعی می مالند و سلول های شاخ از بین می روند. قطع شاخ گاو ها برای حفظ امنیت انسان ها و گاو های دیگر اهمیت زیادی دارد.

از پتاس برای تشخیص تریکومونادها و ریسه قارچ ها است.فاده می شود. نمونه هایی از مو، پوست و ناخن به کمک خراشیدن با تیغ جمع آوری شده و درون محلول هیدروکسید پتاسیم قرار می گیرند. برای آزمایش وجود قارچ در ترشحات واژینال هم از محلول پتاس است.فاده می شود. علاوه بر این موارد از پتاس به عنوان نرم کننده برای درمان برآمدگی های ناخن است.فاده می گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر