فروش ویبراتور بتن در بومهن

concrete vibrator-1
concrete vibrator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


بسیاری از ویبراتورها می توانند توسط یک کاربر مورد است.فاده قرار گیرند. فرآیند انجام این کار نیز نسبتا ساده است.. کاربر به سرعت شیلنگ ویبراتور را داخل بتن خیس فرو میبرد، سپس آن را به آرامی خارج می کند. این کار به اندازه لازم تکرار میشود تا نتیجه مطلوب بدست آید.

ویبراتور بتن در سه نوع ویبراتور قالبی (موتور ویبراتور بدنه یا قالب) ، ویبراتور سطحی و ویبراتور داخلی تولید و است.فاده میشوند. ویبراتور داخلی که همان است.فاده از شلنگ ویبراتور میباشد بیشترین است.فاده و کاربرد را دارد. منظور از “داخلی” فرو بردن مستقیم شیلنگ به داخل بتن خیس است..

اساسی ترین فاکتور جهت اینکه بتن تازه ریخته شده را به بتنی یکدست، یکپارچه و بدون خلل و فرج تبدیل نمائیم فرکانس ایجاد شده توسط موتور ویبراتور می باشد. اگر قدرت موتور ویبراتور و فرکانس ایجاد شده توسط آن قدرتمند نباشد، عمل ویبره بر روی بتن به درستی عمل نخواهد کرد و تاثیر موثری بر روی سطح نخواهد داشت همچنین عملیاتی که باید توسط اپراتور انجام پذیر نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و به میزان چشمگیری افزایش می یابد. همچنین در صورتی که فرکانس ویبراتور خیلی بالا باشد به علت افزایش هوای داخل بتن، است.حکام و مقاومت بتن نزول پیدا خواهد کرد و مقاومت سطحی آن کاهش قابل ملاحظه ای می کند.



( فروش ) های دیگر