فروش وینچ و جرثقیل در بومهن

Winch and crane-1
Winch and crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


در راستای فروش وینچ جرثقیل بلغاری تن شرکت وزنه گسترآریا سابقه ای ساله در طراحی ، نصب ، راه اندازی ، سرویس های تعمیراتی جرثقیل های سقفی دارد . این شرکت این امکان را دارد در حوزه ی فروش و تعمیرات ، مطابق نیاز های کارفرمایان این وینچ های بلغاری را متناسب با  جرثقیل با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن در اختیار خریداران قرار دهد . درصورت نیاز به بالابر جرثقیل سقفی بلغاری و قطعات یدکی آن ، شما می توانید با شرکت وزنه گستر آریا از طریق راه ارتباطی - درتماس باشید.

این وینچ از بالابر های محبوب موجود درجرثقیل های صنعتی محسوب می شود.  وینچ جرثقیل سقفی دماگ تن به دو نوع PK و DK تقسیم می شوند . بالابر DEMAG ساخته شده درکشور آلمان است. . این بالابر از بهترین متریال ساخته شده در جرثقیل های این کشور می باشد . بالابر دماگ در دونوع زنجیری و بکسلی می باشد . عموما زنجیری یا بکسلی بودن بالابرهای جرثقیل های صنعتی از نوع روندکاری ، حجم کاری و زمان است.فاده از وینچ جرثقیل های صنعتی درسایت وکارخانجات صنعتی سرچشمه می گیرد . بالابر جرثقیل سقفی دماگ DEMAG ازنوع زنجیری از کیلوگرم تا تن ظرفیت دارند.

این اطلاعات به شما کمک می کند تا با توجه به نوع نیاز و شرایط کارگاهی بهترین جرثقیل را انتخاب کنید تا از پرداخت هزینه های اضافی برای خرید و تعمیر و نگهداری آنها جلوگیری کرده و از آنها برای مدت طولانی و با حداقل مشکلات است.فاده نمایید. پس لطفاً هنگام خرید به این اطلاعات بطور کامل و دقیق توجه نمایید.



( فروش ) های دیگر