مشاوره و اجرا پارتیشن آلومینیومی در بومهن

Aluminum partition-1
Aluminum partition-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


پارتیشن‌ های آلومینیومی را معمولا با جداره ام دی اف یا شیشه طراحی خواهند کرد و با توجه به این ‌که فلز آلومینیوم را برای فریم آن به کار می ‌برند از است.حکام بسیار بالایی برخوردار است. و به‌ راحتی می ‌توان آن‌ ها را جا به جا کرد، همچنین پارتیشن‌ های آلومینیومی در برابر رطوبت و تغییر دوام دوام بسیار مقاوم هستند. پارتیشن‌ های اداری آلومینیومی از لحاظ کارکرد و جا به جایی به دو دسته تقسیم خواهند شد، پارتیشن‌ های ثابت و پارتیشن‌ های متحرک در دسته بندی عملکرد پارتیشن ها قرار دارند. پارتیشن‌ های ثابت را با است.فاده از پیچ و مهره به زمین متصل خواهند کرد و ارتفاع بسیاری از آن‌ ها بلند می ‌باشد، به ‌همین ‌علت آن‌ ها را به سقف متصل می‌ کنند. پارتیشن شناور یا متحرک همان ‌طور که مشخص است. براحتی قابلیت جا به جایی را دارا می ‌باشد و می ‌توان محل قرار گرفتن آن را با توجه به دکوراسیونی که مورد است.فاده قرار میگیرد، تغییر داد.

یکی از مزیت ‌های پارتیشن‌ های آلومینیومی مقرون به‌ صرفه بودن آن‌ ها می‌ باشد به این معنی که شما می‌توانید با است.فاده از این پارتیشن با هزینه بسیار کمی به ساخت دیوارهای کامل دائمی و یا متحرک بپردازید. بنابراین علاوه ‌بر زیبایی محیط می ‌توانید در صرف هزینه‌ های خود هم صرفه‌ جویی کنید، پارتیشن‌ های آلومینیومی بسیار کارآمد هستند، چرا که می ‌توانید هر زمانی بدون این ‌که کار خاصی را انجام دهید آن‌ ها را بردارید یا این ‌که آن‌ ها را بقه مکانی دیگر منتقل کنید.

تقریبا می‌ توان گفت که پارتیشن‌ های اداری دوجداره نسبت ‌به پارتیشن‌ های تک ‌جداره نیاز به هزینه بیشتری دارند و از تنوع زیادی هم نسبت ‌به مدل های دیگر برخوردار هستند، بنابراین می‌ توان این پارتیشن‌ ها را تا سقف ادامه داد یا کوتاه ‌تر آن‌ها را مورد است.فاده قرار داد، همچنین پارتیشن‌ های دوجداره به ‌عنوان یک عایق صوتی مورد است.فاده قرار می ‌گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر