مشاوره و اجرا پاک‌سازی زمین در شهر جدید اندیشه

Land clearing-1
Land clearing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


پرونده روز جهانی پاکسازی زمین روی میز «چرخ» بخش پرونده «چرخ» شبکه چهار امروز شنبه شهریور به مناسبت پانزدهم سپتامبر «روز جهانی پاکسازی زمین» به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.. به گزارش توریسم پرس، طرفداران و فعالان پاکیزگی محیط زیست روز پانزدهم سپتامبر هر سال که به نام «روز جهانی پاکیزگی» نامگذاری شده […]

برای پاکسازی یک مزرعه از علف های هرز به سریع ترین و کارآمدترین روش، از ماشینی به نام برس شکن است.فاده می کنیم. این ابزار می تواند به مکان ها و گوشه هایی برسد که ماشین چمن زنی نمی تواند به آنها برسد. و علاوه بر این علف های هرز را تقریباً تا ریشه می کند.

پیش ازاین، محل های دفن زباله برای انواع زباله های برداشته شده از اماکن ساختمانی در اولویت بود. خوشبختانه، به طور گسترده ای اثرات مخربی که دفن زباله ها روی محیط زیست دارند به اطلاع عموم رسیده است. و بسیاری از حامل های زباله در حال حاضر تلاش دارند موادی را که جمع آوری می کنند بازیافت کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر