فروش پاک کننده نانو در شهر جدید اندیشه

Nano cleaner-1
Nano cleaner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


محلول شوینده BIOCLEAN-PLUS جهت پاک کردن انواع آلودگی ها مثل دوده، چربی، جرم و رسوب روی سطوح ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. این شوینده فرصتی فوق‏ العاده برای کلیه شرکت‏ها و صنایع فراهم می‏ آورد که در جستجوی محلول پاک ‏کننده ایمن با قدرت تمیزکنندگی عالی هستند. محصولی اختصاصی جایگزین اسیدهای خطرناک جهت پاک کردن انواع دوده، چربی و کثیفی از روی سطوح می‏ باشد. این محلول حاوی اسیدهای سولفوریک، فسفریک، سیتریک و گلیکولیک، نمک های آلی و اسیدهای آلی نمی ‏باشد. محلول پاک‏ کننده موردنظر بهتر از اسیدهای خورنده و سوزاننده عمل کرده و شوره، جرم و رسوب بیشتری را بدون آسیب به سطح حل می‏ کند.

ستادویژه‌توسعه‌فناوری‌نانو معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه صنعتی فناوری نانوی ایران، به عنوان بخشی از اقدامات خود، امر ترویج صنعتی و مدیریتی را به منظور معرفی و بکارگیری توان داخلی و با هدف ثروت آفرینی دانش‌بنیان و تولید فناورانه، در دستور کار خود قرار داده است.. بر این اساس، پایگاه اینترنتی «

همچنین ثابت شده است. که درصد تلفن همراه پرسنل بیمارستانی آلوده به چند نوع باکتری مضر و خطرناک است. پزشکان هشدار می دهند قرار گرفتن تلفن همراه در نزدیکی گوش،بینی و دهان از سویی و وجود باکتریهای گرما دوست روی این تلفنها و از سوی دیگر به آن معناست که افراد خود را در معرض میکروب و باکتریهایی قرار می دهند که برای آنها مضر است.. آزمایشها نشان می دهند که تلفنهای همراه همانند دستگیره در و پول بطور معمول حامل میکروبهای زیادی هستند و می توانند بیماریهای رایجی مثل آنفلونزا، پاسهال و عفونتها چشمی را ایجاد کنند.



( فروش ) های دیگر