فروش پایه و متعلقات ابزارهای اندازه گیری دقیق در بومهن

Base and accessories of precision measuring instruments-1
Base and accessories of precision measuring instruments-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


این نوع از مهم ترین نوع کولیس ها بوده ، و از آن بیشتر در کار گاه ها و آزمایشگاه ها است.فاده می شود. از کولیس ورنیر به دلیل ثابت ماندن دهانه آن، در اندازه گیری قطر داخلی و خارجی اجسام است.فاده می شود.همچنین کولیس ورنیر می تواند تا سانتی متر را با دقت دو صدم میلی متر اندازه گیری کند.

به دلیل وجود اطلاعات ضد و نقیض نمی توان تاریخچه کولیس را بطور دقیق بیان کرد. گفته شده است. که کولیس های چوبی در کشتی های غرق شده در اطراف سواحل یونان و ایتالیا پیدا شدند که این کولیس ها بیشر بصورت پرگار اندازه گیری بودند. طبق این شواهد می توان گفت که کولیس های اولیه با کولیس های مدرن امروزی کاملا تفاوت داشته اند.

در هر صنعت و سیستم تولیدی نیاز به پایش دائم ، کنترل و اندازه گیری پارامترهای مختلف تولید در محیط ، تجهیزات و قطعات از عوامل بسیار مهمِ تولید با کیفیت می باشد که انجام درست و دقیق این وظایف به عهده ی ابزارهای اندازه گیری دقیق و لیزری می باشد که در اصطلاح به تجهیزات اندازه گیری دقیق یا سیستم های اندازه گیری دقیق موسوم هستند.



( فروش ) های دیگر