فروش پایه و متعلقات ابزارهای اندازه گیری دقیق در شهر جدید اندیشه

Base and accessories of precision measuring instruments-1
Base and accessories of precision measuring instruments-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


این خط کش های انعطاف‌پذیر که به عنوان متر نیز شناخته می شوند، می توانند برای اندازه گیری اندازه یا فاصله است.فاده شوند. در ساده‌ترین حالت، آنها از کمی بیشتر از یک نوار پارچه یا پلاستیک تشکیل شده اند که با اندازه گیری های اینچ، سانتی‌متر و/یا میلی‌متر مشخص شده اند. معمولاً این مترهای مینیمالیستی را دیده اید که در خیاطی و لباس دوزی است.فاده می شود.

این کولیس ظاهری شبه کولیس ورنیر داشته، با این تفاوت که روی این کولیس یک عقربه برای نمایش طول به جای درجه بندی خطی قرار گرفته است.. همچنین دقت اندازه گیری  این کولیس می تواند بین دو صدم میلی متر تا یک هزارم میلی متر برای اندازه گیری طول های الی سانتی متر مورد است.فاده قرار گیرد.

از قابلیت‌های ضخامت سنج اولتراسونیک توانایی اندازه‌گیری، بدون برداشتن پوشش و از روی روکش است.. قبل از به وجود آمدن این سیستم برای اندازه‌گیری ضخامت محصولاتی مانند لوله مجبور بودند قسمتی از آن را برش دهند، که در پروژه‌های سنگین ضایعات فراوانی به بار می‌آورد، به همین علت امروزه از این روش در صنعت لوله سازی بسیار است.فاده می‌شود. به طورکلی این روش در صنایع تولیدی سطوحی مانند کامپوزیت، پلاستیک، فلز، سرامیک و &#; است.فاده می‌کنند.



( فروش ) های دیگر