تولید و ساخت پتاسیم کلراید در شرق تهران

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


رژیم غذایی حاوی K می تواند منجر به حذف سدیم اضافی بدن شود و کاهش فشار خون را در پی داشته باشد. طبق مطالعات انجام گرفته هنگامی که، در افراد مبتلا به فشار خون جذب این عنصر افزایش پیدا کند، فشار خون سیستولیک آنها . میلی متر جیوه و  فشار خون دیاستولیک آنها . میلی متر جیوه کاهش پیدا می کند

آب یک حلال قطبی و ایمن و سبز محسوب می شود که دسترس پذیری بالایی دارد و به همین جهت بسیار مورد توجه است.. از آنجاییکه قطبی است. می تواند ترکیبات قطبی و نمکی را در خود حل کند. KCl نیز از جمله نمک هایی است. که قابلیت انحلال در آب را دارد. مقدار انحلال پذیری آن در دماهای مختلف آب به صورت زیر است.:

پتاسیم کلرید یک نمک بی بو بوده و نا محلول در اتر و به صورت جزئی محلول در الکل می باشد. همچنین پتاسیم کلرید به راحتی محلول در آب و گلیسرول و بازها می باشد. پتاسیم کلرید دارای نقطه ذوب درجه سانتی گراد بوده و چگالی آن گرم بر سانتی متر مکعب است.. پتاسیم کلرید را می توان از کریستاله کردن محلول، شناورسازی یا جداسازی الکترواستاتیک مواد معدنی مناسب تولید می‌شود. بیشترین مقادیر کلرید پتاسیم به عنوان پتاس کشاورزی و صنعتی در کانادا، روسیه و بلاروس تولید می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر