فروش پتک در شهر جدید اندیشه

hammer-1
hammer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


به است.ناد صورتجلسه هیئت مدیره مورخ // تصمیمات ذیل اتخاذ شد: سمت اعضاء هیئت مدیره به قرار ذیل تعیین گردیدند: طیبه اسماعیلی به شماره ملی به سمت مدیرعامل و علی لرکی به شماره ملی (وارد شوید) به سمت رئیس هیئت مدیره و محمد لرکی به شماره ملی (وارد شوید) به سمت نائب رئیس هیئت مدیره حق امضای کلیه اوراق و اسناد بهادار و تعهد آور و کلیه قراردادها و نامه های اداری با مدیرعامل و مهر شرکت معتبر میباشد.

به است.ناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ // تصمیمات ذیل اتخاذ شد: خرید و فروش و صادرات و واردات کالاهای مجاز ـ خرید و فروش و نصب درب و پنجره mdf , upv , و انواع درب های ضد سرقت و انواع شیر آلات ساختمانی و ایجاد و نصب دکوراسیون داخلی ساختمان ـ انجام کارهای فنی و خدماتی از قبیل سندپلاست ـ ایزوگام ـ عایق کاری ـ پلیت بندی ـ آرماتوربندی ـ است.یج بندی ـ رنگ آمیزی منازل مسکونی و ادارات دولتی ـ اورهال ـ ایجاد و نگهداری فضای سبز ـ تهیه و طبخ غذا و سرویس دهی به آن ـ تنظیفات ـ ـ جدول کشی ـ جوشکاری ـ برق کشی ـ ـ تهیه مصالح ساختمانی ـ تعمیر، تهویه و نصب دستگاههای حرارتی و برودتی ـ خدمات پشتیبانی و راهبری خودروهای سبک و سنگین ـ ساخت مخزن و سوله ـ زنگ زدایی ـ کابل کشی ـ علف زنی ـ قالب بندی ـ لایروبی فاضلاب ـ نصب انواع پارکت، کف پوش و دیوارپوش ـ mdf و pvc ایجاد خطوط لوله نفت و آب و گاز و تلفن ـ کابل کشی ـ محوطه سازی ـ خاکریزی و خاکبرداری پس از اخذ مجوزهای لازم به موضوع شرکت اضافه و ماده مربوطه در اساسنامه اصلاح گردید.



( فروش ) های دیگر