فروش پرده و کرکره در شهر ری

Curtains and shutters-1
Curtains and shutters-2



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.


تجهیز و طراحی پرده کرکره فلزی در گروه مپنا توسط تیم مجرب پرده لند گروه مپنا یکی از بزرگترین گروههای صنعتی و تولیدی کشور و دارای تعدادی شعب در تهران می باشد . شرکت پرده لند با افتخار جهت اجرای و تجهیز پرده ه با این گروه همکاری کرده است. . پرده کرکره فلزی بسیار [&#;]

مجموعه متشکل از کارشناسان مجرب در حوزه های تخصصی کالا و خدمات، همواره در تلاش است. تا به نمایندگی از بزرگترین برندهای دنیا با ارائه خدمات فروش و پس از فروش بدون واسطه به شما مشتری گرامی سهم کوچکی در جهت آسایش و رضایت هرچه بیشتری شما داشته باشد.

پرده شید رول از جنس پلی است.ر بوده وتا هر ارتفاعی از پنجره بالا و یا  پایین می رود، از یک لایه ساده از پرده تشکیل شده و همچون که از اسمش پیداست برای ایجاد سایه در محیط است.فاده میگردد ولی از روشنایی محیط کم نمی کند و چون از یک پرده ساده تشکیل شده جلوی دید ساکنین را نمی گیرد. .این پرده ها علاوه بر نصب آسان و راحت دارای ماندگاری رنگ در دراز مد ت بوده و صد در صد قابل شستشو میباشند.



( فروش ) های دیگر