تولید و ساخت پرمنگنات در بومهن

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


می توانید برای تولید این ماده در ابتدا پیرولوسیت را آسیاب کنید و در ادامه زمانی که به پودر تبدیل شد. پودر به دست آمده را با پتاسیم هیدروکسید واکنش دهید و پس از انجام واکنش، ترکیباتی که دست آمده را به آن آب اضافه کنید و با گذشت کمی زمان با فیلتر کردن محلول می توان پتاسیم پرمنگنات را به آسانی جداسازی کرد. با است.فاده از این روش می توان به سادگی این ماده را تولید کرد.

همان طور که میدانید مواد شیمیایی در علوم پزشکی کاربرد گسترده ای دارند، پتاسیم پرمنگنات نیز به دلیل ویژگی هایی که دارد برای درمان عفونت های پوستی و قارچ ها کاربرد گسترده ای پیدا کرده است.. از محلول رقیق پتاسیم پرمنگنات برای درمان عفونت های پوستی مانند اگزما، آکنه و ... با زخم های کوچک و با دستور پزشک است.فاده می شود. خاصیت ضدمیکروبی این محلول طیف گسترده ای از باکتری ها، جلبک ها و ویروس ها را از بین برده و احتمال ابتلا به عفونت های ثانویه را کاهش میدهد.

امروزه مواد شیمیایی کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف پیدا کرده است.. برخی از ترکیبات شیمیایی به دلیل خواص و ویژگی های خاص خود طیف وسیعی از کاربردها را به خود اختصاص داده و محبوبیت بالایی را به دست آورده اند. پرمنگنات پتاسیم ازجمله همین ترکیبات شیمیایی محبوب با کاربردهای متنوعی است. که در صنایع پزشکی، تصفیه آب و حتی پرورش ماهیان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر