فروش پروژکتور و وال واشر در شرق تهران

Projector and wall washer-1
Projector and wall washer-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.


نور ایجاد شده توسط این پروژکتور کیفیت بسیار بالایی داشته و به نور طبیعی خورشید بسیار نزدیک است.، به اضافه اینکه پرتو های فرابنفش و فروسرخ نیز تولید نمی گردند. پروژکتور SMD دارای سیستم دفع حرارت است.انداردی هستند که میزان هدررفت انرژی را به حداقل می رسانند. همچنین می توان این چراغ ها را به سیستم ها نوری خورشیدی نیز متصل نمود.

در رنگ های تولید شده توسط این چراغ، رنگ ها بدون نیاز به فیلتر رنگی با خلوص بسیار بالا و درخشندگی ایجاد می گردند. طیف نور نیز بدون لرزش خواهند بود. همچنین می توان با است.فاده از لنز های متنوع، زاویه تابش نور را تغییر داد و برد آن را افزایش داد یا متمرکز کرد. در هنگام روشن کردن پروژکتور ال ای دی در کمتر از یک ثانیه، روشنایی به حداکثر نور خود می رسد، می توان این شدت نور را با توجه به شرایط موجود تنظیم کرد. این سرعت بالا در روشن شدن، بلافاصله پس از خاموش شدن نیز امکان پذیر خواهد بود. بدلیل کم بودن میزان اتلاف انرژی در پروژکتور LED حرارت ایجاد شده توسط آن نیز کم می باشد. این چراغ با روشن و خاموش شدن های مکرر دچار مشکل نخواهد شد. همچنین شما می توانید برای نورپردازی نمای ساختمان با پروژکتور دست ساز لایت هوم به این بخش مراجعه نمایید و پروژکتورهای ال ای دی مخصوص نورپردازی نما را خریداری کنید تا هم زیبایی خاصی به ساختمان خود ببخشید و هم به جای است.فاده از چراغ های گران قیمت در مصرف برق نیز صرفه جویی نمایید.

وال واشر ها (Wall Washer) به منظور روشنایی و نورپردازی نمای ساختمان ها، بدنه ی پل ها، بناهای تاریخی، تونل ها و انواع دیوارها به کار می روند. از مزایای وال واشرها می توان به بالا بودن فوکوس LED ها، هماهنگی کامل با سیستم DMX، بازدهی نوری بالا و راندمان بالا، توان مصرفی بسیار پایین در مقایسه با چراغ های معمولی و نورافکن ها، قابلیت نصب در زوایای مختلف با امکان اجرای سایه و روشن در سطح دیوار و تداوم نور خروجی ثابت در طولانی مدت اشاره داشت.



( فروش ) های دیگر