فروش پروژکتور و وال واشر در شهر جدید اندیشه

Projector and wall washer-1
Projector and wall washer-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


پروژکتور ال ای دی جایگزین مناسبی برای لامپ های پرمصرف هستند؛ چرا که تا حد زیادی از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند. کم مصرف بودن این پروژکتور نما باعث می شود که تا % صرفه جویی در مصرف انرژی به عمل آید که به این ترتیب عمر مفید آن بسیار بالا در حدود ساعت خواهد بود. به همین خاطر در کاهش هزینه ها نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. همچنین به واسطه است.فاده از ولتاژ پایین، در هزینه های کابل کشی نیز تا حد زیادی صرفه جویی خواهد شد.

 شرکت آنی نور گستر شفق محصولات خود را با کیفیت و تلفیق هوشمندانه تولید و وارد بازار کار میکند . این شرکت در زمینه تجهیزات برقی متفاوت مانند چراغ های محوطه ، قاب های توکار و روکار هالوژنی و موارد دیگری مانند انواع پروژکتور COB و SMD فعالیت می نماید که از مهمترین محصولات انواع پروژکتور است. که امروزه است.فاده از آنها به دلیل تاثیر بر کاهش مصرف برق بسیار افزایش پیدا کرده است..

وال واشر ها (Wall Washer) به منظور روشنایی و نورپردازی نمای ساختمان ها، بدنه ی پل ها، بناهای تاریخی، تونل ها و انواع دیوارها به کار می روند. از مزایای وال واشرها می توان به بالا بودن فوکوس LED ها، هماهنگی کامل با سیستم DMX، بازدهی نوری بالا و راندمان بالا، توان مصرفی بسیار پایین در مقایسه با چراغ های معمولی و نورافکن ها، قابلیت نصب در زوایای مختلف با امکان اجرای سایه و روشن در سطح دیوار و تداوم نور خروجی ثابت در طولانی مدت اشاره داشت.



( فروش ) های دیگر