فروش پرگار صنعتی در بومهن

industrial park-1
industrial park-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


مکانسیم کار پرگار صنعتی بسیار ساده است.. این ابزار از بازوی انبر گونه و متصل از طریق یک لولا تشکیل شده است. که ابعاد دهانه آن توسط یک پیچ که از شیار بینشان عبور می کند، کنترل می شود. وضعیت قرارگیری بازوها متناسب با نوع کاربرد پرگار می تواند متفاوت باشد. همچنین است.فاده از امکانات دیگر مثل درجه بندی، عقربه، درجه دیجیتالی و غیره می تواند بر میزان دقت این پرگارها تاثیر گذار باشد.

علاوه بر اندازه گیری قطر داخلی یا خارجی سوراخ ها و حفره ها و علامت گذاری روی قطعات، پرگارهای صنعتی در انواع آن برای تقسیم بندی محیط دایره، شناسایی مرکز حفره و موارد بسیار دیگر به کار می روند. اما برای محاسبه دقیق و به حداقل رساندن خطای اندازه گیری مهمترین بخش کار انتخاب ابزار اندازه گیری است.اندارد و باکیفیت است. تا بتوانیم تا سال ها به بهترین شکل از آن است.فاده کنیم. یکی از برترین برندهای تولید ابزار اندازه گیری که به دلیل کیفیت فوق العاده در ازای قیمت مناسب از محبوبیت بالایی در کشورمان برخوردار است. ابزار های اندازه گیری اینسایز است..

با توجه به اینکه شما قصد اندازه گیری کدام ابعاد را دارید پرگار صنعتی را می توان به سه نوع دیگر تفکیک کرد. البته در هر سه نوع نیز شاهد پرگارهای ساده دیجیتال و آنالوگ هستیم و شما می توانید اندازه محاسبه شده را از طریق عقربه های ساعت روی دستگاه یا صفحه نمایش روی آنها مشاهده کنید. بر این اساس پرگارهای صنعتی به سه دسته مستقیم، داخل سنج و خارج سنج تقسیم بندی می شوند.



( فروش ) های دیگر