فروش پله پیش ساخته در شهر جدید اندیشه

prefabricated stairs-1
prefabricated stairs-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


برای ایجاد پله پیش ساخته از متریال های مختلفی ایجاد می شوند که سبب ایجاد تنوع در این نوع پله ها می شود. بتن یکی از متریالی می باشد که دراین نوع پله ها است.فاده می شود و به عنوان یکی از متریال های بادوام و مقاوم در برابر فشار وضربه به حساب می آید. جنس پله های پیش ساخته می توانند از جنس فلزی، چوبی، است.یل، آهنی و... باشد. بعد از انتخاب متریال پله پیش ساخته باید یک نرده مناسب انتخاب کنیم.

مدرن‌ترین پله پیش ساخته، نوع شیشه‌ای آن است.. به علت شفاف بودن و قابلیت عبور و انتقال نور، باعث می‌شود فضا روشن و دلبازتر به نظر برسد و آن را به گزینه مناسبی برای محیط‌های کوچکتر تبدیل کرده‌است. در ساخت پله شیشه‌ای از شیشه سکوریت  استفاده می‌شود؛ با توجه به اینکه در دمای خیلی بالا ساخته می‌شود، مقاومت زیادی دارد. طول هر پله بین تا سانتی‌متر است.. اغلب برای زیبایی بیشتر لامپ ال ای دی به کار برده می‌‌شود، به این ترتیب است.فاده از پله در شب بسیار آسان می‌شود. اغلب نرده و بدنه است.یل یا فولاد است.، و کف پله از جنس شیشه ساخته می‌شود. اجرای این پله در فضاهای داخلی و خارجی انجام می‌شود.

استیل به طور کلی جنس مقاوم و با دوامی است. و است.فاده از آن در پله های پیش ساخته، همین ویژگی ها را به پله ها نیز داده است.. اما برای ساخت پله های پیش ساخته ی است.یلی نیازمند دقت و مهارت زیادی هست. عموما از است.یل های ضد زنگ برای ساخت این پله ها است.فاده می شود. ابعاد کف پله نیز به طور کلی حدود الی ۵ سانتی متر است..



( فروش ) های دیگر