مشاوره و اجرا پله پیش ساخته در پردیس

prefabricated stairs-1
prefabricated stairs-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


پله پیش ساخته که نوعی پله مدرن است.، با توجه به نصب آسان و ساخت سریع، امروزه به یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساختمان تبدیل شده‌اند. تنوع بالایی که از نظر ظاهر دارند، مصرف کنندگان زیادی را جلب کرده‌است. آنچه در ساخت این پله‌ها باید مورد توجه باشد، این است. که اندازه کف پله‌ها است.اندارد و مناسب باشد. این امر، خصوصا برای افرادی که ترس از ارتفاع دارند، حائز اهمیت است.. به گونه‌ای که هر فردی با هر رده سنی، بتواند به راحتی از آن است.فاده کند و احساس امنیت را منتقل کند.

نوع پیش ساخته بر اساس ضوابط است.اندارد ساختمان ساخته شده و اغلب دفترچه راهنمایی دارد که اطلاعات کامل سازه را ارائه می­دهد.اندازه آنها از پیش مشخص و ساخته شده است. و شما این امکان را دارید که با توجه به محیط مورد نظر، پله مناسب را تهیه کنید.

هم چنین می توان از پوشش های مختلفی مثل چوب، سنگ یا شیشه برای کف این نوع پله ها به کار برد. از دیگر مزایای این نوع راه پله؛ این است. که بسیار سبک هستند و قیمت پایین ترین دارند. علاوه بر این می توان گفت که مصالح کمتری برای ساخت این پله ی پیش ساخته به کار می رود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر