فروش پلی وود در شهر جدید اندیشه

Plywood-1
Plywood-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


بهترین نوع مصالح ساختمانی چوبی است. که به شکل ورق به جای تخته ها فروخته می شود. اجناس چوبی به طور کلی در صفحات یا پانل های * ۸ پا قرار دارند و در ضخامت هایی مانند / اینچ ، / اینچ و / اینچ قرار دارند. اجزای ورقه ای ساخته شده با لایه های نازک یا قطعات کوچک چوب (روکش شده) با هم ، تخته های چوب را برای ساخت و سازهای مدرن تخته های چوب جامد جایگزین کرده اند و برخی از مزایای مهم چوب پلی وود  نسبت به الوار را دارند که یکی از آنها اندازه بزرگ است.. در واقع ، شما می توانید از سایر محصولات ورق مانند تخته های بسیار بزرگ و تخت که می توانید به هر اندازه ای که نیاز دارید برش دهید.

گروه بازرگانی مدحت وود MedhatWood  از سال به طور رسمی اقدام به واردات عمده انواع پلای وود (چندلایی) و چوب‌های صنایع مختلف در ضخامت و ابعاد گوناگون از کشورهای روسیه، ترکیه، مالزی و چین نموده است. و توانسته است. با ایجاد انبار بزرگی از محصولات، پاسخگوی کامل نیازهای پیمانکاران و صنعتگران عزیز در سراسر کشور باشد و در سایه واردات مستقیم و بدون واسطه از بزرگترین برندهای تولیدی دنیا، توانسته است. با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد.

بطور مثال فروشندگان پلای وود ها باید نام ، نوع و جنس درختان مختلف خارجی و ایرانی را بدانند و بشناسند چون مختلفی با نوع جنس چوب های مختلفی از کشورهای دیگر وارد ایران می شود که بیشتر آنها در ظاهر شبیه هم هستند ولی در واقع با همدیگر تفاوت های زیادی دارند که تشخیص این کار بر عهده فروشنده پلای وود – پلی وود می باشد.



( فروش ) های دیگر