فروش پمپ باد فندکی در بومهن

Air pump lighter-1
Air pump lighter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..


این مدل از پمپ‌های باد به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که آسیبی به سیم‌کشی برق ماشین وارد نمی‌کنند. برای راه‌اندازی این دستگاه می‌توانید پس از باز کردن درب موتور انبرهای سر باتری را به آن متصل کنید. با توجه به این که دسترسی به باتری در برخی از ماشین‌های جدید سخت است.، است.فاده از این مدل از کمپرسورهای فندکی برای تمامی خودروها مناسب نیست.

این کمپرسورها از جدیدترین انواع پمپ‌های باد فندکی هستند که برای است.فاده نیاز به شارژ شدن دارند. برای شارژ این دستگاه می‌توان از فیش فندکی خودرو یا سر باتری است.فاده کرد. علاوه‌بر این، می‌توان با است.فاده از آداپتور و اتصال به برق

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بین کمپرسور باد فندکی ارزان و پمپ باد فندکی باکیفیت دوام و طول عمر آن است.. اغلب کمپرسورهای معمولی دارای موتور کوچکی هستند و از پلاستیک ساخته شده‌اند. از این‌رو، به‌راحتی ترک می‌خورند و از کار می‌افتند. کمپرسورهای باکیفیت اما دارای بدنه و قطعات فلزی هستند و بست‌های محکم و باکیفیتی دارند. این مدل‌ دارای موتور قدرتمندتر و بزرگتر است. و مجهز به سیستم تهویه هوا نیز می‌باشد. برای انتخاب یک کمپرسور فندکی مناسب وسیله نقلیه خود، ابتدا باید با مدل‌های آن آشنایی کامل داشته باشید و با توجه به مدل و وزن خودرویی که دارید، یک دستگاه مناسب را انتخاب کنید.



( فروش ) های دیگر