مشاوره و اجرا پنجره آلومینیومی در شرق تهران

Aluminum window-1
Aluminum window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.


آلومینیوم از رایج ترین متریال در ساخت پروفیل های درب و پنجره می باشد و از گذشته تا به امروز در صنعت ساخت و ساز مورد است.فاده قرار گرفته است.. آلومینیوم وزن سبکی دارد و در مقایسه با آهن برای تولید درب و پنجره مناسب تر می باشد. پنجره آلومینیومی دارای تنوع فریم، رنگ، یراق آلات و بازشو می باشند.

در پنجره های ترمال بریبک از نوار های پلی آمید جهت عایق کردن پنجره است.فاده میشود و وزن بالاتری دارند اما در پنجره های نرمال از نوار های پلی آمید است.فاده نمیشوند و هزینه پایین تری نسبت به پروفیل پنجره ترمالبریک دارا میباشند.

بهترین پنجره دو جداره در سال های اخیر باید دارای ویژگی هایی از جمله پایداری و دوام بالا، قابلیت بازیافت شدن، عاری از VOC، حداقل اثر اکولوژیکی، ضد خوردگی، ضد نفوذ آب و هوا و&#; باشد. انتخاب های بی شماری از مواد برای است.فاده در پنجره ها و درها وجود دارد. اما چرا آلومینیوم برتری دارد؟ اول از همه  پروفیل درب و پنجره آلومینیوم با خواص مکانیکی عالی است.  که انقلابی در بسیاری از بخشهای فناوری ایجاد کرده است.. این فلز گرچه بسیار سبک تر از سایر فلزات است.  اما دارای قدرت مقاومت مکانیکی بسیار بالایی است.. همچنین  در برابر انواع مختلف خوردگی بسیار مقاوم است. و تقریباً هزینه نگهداری آن صفر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر