فروش پنجره آلومینیومی در شهر جدید اندیشه

Aluminum window-1
Aluminum window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


قیمت پروفیل سبک درب و پنجره آلومینیومی در مقایسه با سایر انواع پروفیل های درب و پنجره مانند پی وی سی قیمت بالایی دارند. با این حال این امر به مرور زمان جبران می‌شود زیرا درب‌های آلومینیومی سخت و بادوام هستند زیرا از پروفیل های آلومینیومی عایق و با کیفیت بالا ساخته می شوند. انواع پروفیل های آلومینیومی درب و پنجره در عرض، ساختار داخلی و نوع است.فاده متفاوت هستند و ویژگی هایی مانند ترمال بریک  یا نرمال بودن بر قیمت پروفیل های درب و پنجره تاثیر میگذارد و باید قبل از خرید مورد توجه قرار گیرد. در زیر برخی از مهمترین مشخصات پروفیل آلومینیومی توضیح داده شده است..

بهترین پروفیل پنجره دوجداره با توجه به نوع پروفیل است.فاده شده دارای انواع گوناگونی میباشد. از انواع درب وپنجره آلومینومی میتوان پنجره های آلومینومی ترمال بریک و  نرمال، پنجره های کرتین وال، سیستم های فریم لس، سیستم های کشویی لیفت اند اسلاید، پنجره های چوب آلومینیوم  یا آلووود و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.

پروفیل های آلومینیوم سبک وزن وهمچنین مستحکم هستند. آلومینیوم به اندازه ای قوی است. که می تواند بار لنگه های پنجره را با کمترین تقویت تحمل کند. پروفیل درب و پنجره آلومینیوم ضد آب، مقاوم در برابر خوردگی و در برابر اثرات مضر اشعه ماورا بنفش ایمن هستند و عملکرد بهینه را با طول عمر بالا تضمین می کنند.



( فروش ) های دیگر