مشاوره و اجرا پنجره آلومینیومی در شهر جدید اندیشه

Aluminum window-1
Aluminum window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


آلومینیوم فلزی نقره‌ای رنگ با جلای فلزی، نرم، سبک و دارای قابلیت شکل‌پذیری زیاد است.. از ویژگی‌های مهم آلومینیوم، سبک وزنی و قابلیت عدم زنگ‌زدگی می‌باشد. پروفیل اکستروژن آلومینیوم به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین بخش مصارف آلومینیوم به حساب می آید.

این نوع از پنجره ها که معمولا بصورت دو جداره عرضه می گردد به علت زیبایی و سهولت در باز و بسته شدن بسیار مورد توجه قرار دارد و نکته حائز اهمیت در این نوع پنجره ها فضای کمتری است. که اشغال می کند زیرا با توجه به کوچکتر شدن فضای ساختمان های جدید این پنجره ها برای آنها بسیار مناسب بوده و فضای کمی را اشغال می کند و به دلیل نوع باز و بسته شدن آنها قابلیت است.فاده از هر نوع پرده ای را ایجاد می کند.

انواع پروفیل آلومینیوم درب و پنجره بسیار بادوام هستند و با گذشت زمان تغیر شکل و دچار خوردگی نمیشود و شکل خود را حفظ می کند. بنابراین، درب و پنجره دوجداره آلومینیومی در طول سالها به راحتی باز وبسته می شوند. به همین علت است. که از پروفیل آلومینیوم حتی در ساخت



( مشاوره و اجرا ) های دیگر