فروش پنجره آلوود در بومهن

Alwood window-1
Alwood window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


درب و پنجره آلوود در دو نوع لولایی و کشویی طراحی و تولید می شود. البته نوع کشویی پنجره آلوود معمولا به صورت لیفت اند اسلاید عرضه می شود. برای انتخاب هر یک از انواع این پنجره های آلوود باید نیاز خود را در نظر بگیرید. البته انتخاب آن ها بستگی به سلیقه و کاربری شما نیز دارد.

پنجره الوود، به معنای واقعی پنجره ای زیبا و چشم نواز است.. پنجره های آلوود با است.فاده از طراحی چوب و شاکله آلومینیومی به سازه ای منحصر به فرد در ساختمان ها تبدیل شده اند. این محصولات دارای بار ایمنی، عایق پذیری و امنیت پنجره های آلومینیومی می باشند و در عین حال زیبایی و طراحی پنجره های چوبی را دارا هستند. پنجره آلو‍ود یادآور احساسات نوستالژیک اما در فرمی مدرن و قابل اطمینان است.. امروزه در بسیاری از ساختمان های مسکونی و ویلاهای لاکچری از درب و پنجره های آلوود است.فاده می شود. نگارین پنجره آفتاب مجری تخصصی طراحی و تولید پنجره های آلوود در ایران می باشد.

شما با انتخاب نوع چوب و تم رنگی و همچنین ابعاد مورد نظر پنجره سفارش تولید درب و پنجره های اختصاصی دوجداره آلوود را داده بلافاصله طراحان و متخصصان ما اقدام به برش پروفیل ها کرده و با قاب بندی پنجره با طرح مورد نظر شما لایه چوبی را برروی قاب پنجره وصل کرده و پس از آن قاب آماده اتصال به دیوار ساختمان و یا منزل شما خواهد بود.



( فروش ) های دیگر