فروش پنجره آلوود در شهر جدید اندیشه

Alwood window-1
Alwood window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


اگر از پنجره های چوبی دوجداره است.فاده کنید می توانید انرژی را بیش از درصد حفظ کنید. چوب عنصر نارسانایی است.. همچنین عایق هوا میان دو جداره شیشه مانع عبور هوای گرم به خارج از پنجره می شود و می تواند سیو انرژی را تا درصد بالایی افزایش دهد.

پنجره های آلوود به مانند پنجره های آلومینیومی ترمال بریک دارای عایق بندی در برابر انواع رطوبت، حرارت و صوت میباشند. این پنجره ها دارای پروفیل های آلومینیومی باکیفیتی هستند که از آن ها در برابر خوردگی و ضربات محافظت میکند. نمای زیبا و جذاب دیگر ویژگی مهم و غیر قابل کتمان پنجره آلوود می باشد.

مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان در حال حاظر تحت سیستم بین المللی مدیریت کیفیت ISO : گواهینامه بین المللی خود را از موسسه TUV international  دریافت نموده است. .این گواهینامه به معنای تقویت بیشتر باور اصلی و تعهد ما در تهیه محصول با کیفیت و کیفیت خدمات قابل ارائه به مشتریان خود، هم در داخل ایران و هم در سطح بین المللی است..



( فروش ) های دیگر