فروش پنجره تک‌جداره در شهر جدید اندیشه

Single pane window-1
Single pane window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


گروه بازرگانی عبیدی ، در سال به همت مهندس عبیدی در تبریز در زمینه فروش و ارائه پنجره های دوجداره upvc و یراق آلات آن ها شروع به کار کرد. با گسترش است.فاده از پنجره های دوجداره upvc و موفقیت بازرگانی عبیدی در رضایت مشتریان ، این شرکت فعالیت خود را در است.ان البرز نیز آغاز کرد تا در خدمت هم میهنان گرامی در است.ان کرج نیز باشد. هم اکنون بازرگانی عبیدی با فروش پنجره های دوجداره و سه جداره upvc ، یراق آلات عمده ، و دیگر ملزومات صنعت درب و پنجره یو پی وی سی در خدمت هم وطنان عزیز در است.ان های البرز ، تهران و تبریز می باشد.

به منظور افزایش مقاومت درب و پنجره های شباک، در داخل پروفیل های UPVC  ازپروفیل تقویتی گالوانیزه تولید کارخانجات معتبر ایران است.فاده می شود . به این منظور برای مقاطع مختلف پروفیل های یو پی وی سی از گالوانیزه مخصوص است.فاده می شود. در واقع ابعاد قطعات گالوانیزه مورد است.فاده درب و پنجره های شباک در حداکثر سایز قابل تعبیه در پروفیل  یو پی و ی سی می باشد.

صنعت امروز محتاج آلومینیوم است. و باید از این فلز تا میتوان بهره برد. درب ها و پنجره های مدرن بدون آلومینیوم معنا ندارند. پنجره های دوجداره نیز به همین صورت. در ادامه با ما باشید و بیشتر در مورد آلومینیوم های بکار رفته در پنجره ها بدانید.



( فروش ) های دیگر