فروش پنجره دو جداره لولایی در شهر جدید اندیشه

Hinged double-glazed window-1
Hinged double-glazed window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


پنجره لولایی دو حالته دوجداره به پنجره‌ ای گفته می‌شود که دارای دو نوع بازشو باشد، به صورتی که هم می تواند به صورت جانبی از سمت راست و یا چپ و هم از سمت بالا و یا پایین باز شود. قابل توجه است. طراحی یراق آلات این نوع پنجره به گونه ایست که می تواند مزایا و ویژگی ها و هم چنین قابلیت های پنجره های یو پی سی را از نظر عایق بودن در برابر گرما و سرما و امنیت در بالاترین سطح ممکن ارائه نماید. این مدل درب و پنجره انواع مختلفی دارد که از لحاظ باز شدن و کاربرد متفاوت هستند و یکی از پرکاربردترین درب و پنجره‌های upvc می باشند. درب و پنجره لولایی به دو نوع تک حالته و دوحالته تقسیم می‌شود.

این نوع از درب و پنجره‌ ها به صورت افقی روی دو محور و با یک دستگیره باز و بسته می‌شوند. بر روی بازشوی این پنجره ها بازوی نگهدارنده‌ای نصب می‌گردد که این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند تا هنگام باز و بسته کردن پنجره در هر مرحله امکان ثابت کردن بازشوی پنجره وجود داشته باشد.

با توجه به نوع یراق آلات مصرفی در این نوع پنجره و با توجه با نیاز مشتری می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش درساوین نسبت به است.علام قیمت پنجره دو جداره لولایی دو حالته اقدام فرمایید تا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب بتوانیم رضایت شما را فراهم نماییم.



( فروش ) های دیگر