مشاوره و اجرا پنجره دو جداره لولایی در شهر جدید اندیشه

Hinged double-glazed window-1
Hinged double-glazed window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


امروزه کمتر ساختمانی را می توانید پیدا کنید که از پنجره های دو جداره است.فاده نکرده باشد. این پنجره ها به خاطر ساختار ویژه ای که دارند، اجازه ی عبور و مرور صدا را نخواهند داد و به همین دلیل است. که محیط هایی که از پنجره دو جداره است.فاده کرده اند، محیط هایی بسیار آرام و ساکت هستند.

درب و پنجره دوجداره لولایی یکی از رایج‌ ترین و متنوع‌ ترین سیستم‌ های موجود در صنعت درب و پنجره سازی است.. این نوع پنجره‌ ها امکان باز شدن در جهات مختلف چپ، راست، بالا، پایین، داخل و یا خارج را دارند که در صورت بازشو به خارج، فضای کمتری را اشغال خواهند کرد. در این مقاله به بررسی پنجره لولایی میپردازیم.

این نوع از درب و پنجره‌ ها به صورت افقی روی دو محور و با یک دستگیره باز و بسته می‌شوند. بر روی بازشوی این پنجره ها بازوی نگهدارنده‌ای نصب می‌گردد که این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند تا هنگام باز و بسته کردن پنجره در هر مرحله امکان ثابت کردن بازشوی پنجره وجود داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر