مشاوره و اجرا پنجره ریلی در بومهن

Rail window-1
Rail window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.


پنجره دوجداره ریلی آلمینیومی برای ابعاد بزرگ بسیار مناسب می باشد و حداکثر ابعادی که این پنجره می تواند در دسترس باشد ، ارتفاع ( ٫ در عرض متر ) می باشد . این نوع پنجره به طرز قابل توجهی تا ۸ درصد عایق می باشد . اما چیزی که در اینجا اهمیت دارد این است. که نوع آلمینیوم است.فاده شده در این پنجره باید نرمال باشد . مقاومت این نوع پنجره از UPVC بیشتر می باشد.

پنجره های کشویی ترمال بریک با پنجره های دو یا سه جداره گزینه ای ایده آل برای عایق حرارتی و صوتی و همچنین ایمنی و است.حکام منازل می باشد. با این ویژگی ها، سیستم های پنجره کشویی ترمال بریک گزینه مناسبی برای بازسازی منازل و تعویض پنجره های قدیمی و یا است.فاده از آن ها در پروژه های ساختمانی جدید است.

استفاده از یک قطعه پلی آمید یا پلی اورتان برای جلوگیری از انتقال حرارت می تواند فرآیندی طولانی و پرهزینه باشد، بنابراین طبیعی است. که قیمت پنجره های آلومینیومی ترمال بریک از پنجره های معمولی یا پنجره های PVC و پنجره های چوبی بیشتر باشد. اما پنجره های آلومینیومی مزایایی دارند که با ترمال بریک می توانند قیمت آلومینیوم را جبران کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر