مشاوره و اجرا پنجره ریلی در شهر جدید اندیشه

Rail window-1
Rail window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


اگر شما هم دارای فضای کم هستید و به فکر تعویض پنجره خود افتاده اید، این نوع پنجره کاملا مناسب شما می باشد . در این مقاله سعی داریم این نوع پنجره را به طور کامل برایتان معرفی کنیم تا اگر قصد نصب یا تعمیر پنجره دوجداره ریلی را دارید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید .

پنجره های دوجداره یکی از محبوب ترین انواع پنجره ها در بین صاحبان خونه اس. پنجره های دوجداره که از جنس چوب ، فایبرگلاس و وینیل هستن . ظاهر بی انتها و تهویه عالی رو ارائه می‌دن. صاحبان خونه که از دو ارسی کشویی عمودی تشکیل شدن . می‌تونن قسمت فوقانی یا زیرین رو کاملاً باز کرده . و یا حتی هر دو قسمت رو به منظور افزایش جریان هوا باز کنن. قاب پنجره چارچوبی اس که کل سیستم پنجره رو احاطه کرده و از اون پشتیبانی می‌کنه. این شامل سر ، چوب و آستانه اس. سر قسمت افقی اصلی اس که قسمت بالای قاب پنجره رو تشکیل می‌ده. جامبس جامبها قطعات اصلی عمودی هستن که کناره های قاب پنجره رو تشکیل می‌دن. آستانه طاقچه قسمت اصلی افقی اس که قسمت زیرین پنجره رو تشکیل می‌ده.

اصلی ترین عامل تاثیرگذار در قیمت پنجره ریلی وزن پروفیل کشویی مصرفی است.. پروفیل کشویی از پروفیل های دیگر بزرگتر است.. قیمت پروفیل و یراق کشویی نسبت به بازشو لولایی متفاوت است.. البته قیمت یراق کشویی تقریبا (کمی بالاتر) هم قیمت یراق پنجره تک حالته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر