مشاوره و اجرا پنجره ریلی در شهر ری

Rail window-1
Rail window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از


اگر شما هم دارای فضای کم هستید و به فکر تعویض پنجره خود افتاده اید، این نوع پنجره کاملا مناسب شما می باشد . در این مقاله سعی داریم این نوع پنجره را به طور کامل برایتان معرفی کنیم تا اگر قصد نصب یا تعمیر پنجره دوجداره ریلی را دارید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید .

برند سازنده پروفیل و یراق آلات ، کیفیت ساخت ، ابعاد کار شده ، رنگ و طرح ، کیفیت و سازنده غلطک ها ، و البته وزن پروفیل عواملی هستند که بر قیمت پنجره دوجداره کشویی تاثیر می گذارند ، و قیمت دقیق و نهایی ، با توجه به این موارد تعیین می شود.

پنجره کشویی یکی از محبوب‌ترین و همچنین پرکاربردترین انواع پنجره محسوب می‌شود. زیرا برای مکان‌های کوچک که فضای زیادی برای حریم پنجره در اختیار ندارند مناسب است.. پنجره کشویی همان پنجره ریلی است. که نسبت به مدل لولایی مزیت‌های بیشتری دارد. در این بخش شما را با جوانب مختلف این نوع از پنجره‌ها شامل کاربرد، محدودیت‌ها، مزایا، قیمت و خرید آن آشنا کنیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر