مشاوره و اجرا پنجره فایبرگلاس در بومهن

Fiberglass window-1
Fiberglass window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


این امر باعث می شود که قاب فایبرگلاس به راحتی در طول عمر پنجره قابل نگهداری باشد. با پنجره های فایبرگلاس با کیفیت، شما حتی نیازی به رنگ آمیزی مجدد آنها ندارید. روکش پودری نهایی کارخانه، مانند خود قاب با دوام است. ، بنابراین لیست کارهای سالانه تعمیر و نگهداری پنجره شما کوتاه خواهد بود.

در حالت کلی UPVC ماده ی شیمیایی است. که مواد اولیه آن سنگ نمک و نفت است.، این مواد طی فرآیندهای شیمیایی تبدیل به پودر سفید رنگی به نام UPVC می‌شود. جداره های پنجره‌های UPVC فایبرگلاس با گازهای آرگون یا کریپتون پر شده و عایق بسیار خوبی در برابر صدا است..

پنجره های کشویی هم مانند پنجره های کرکره ای برای بهینه سازی فضا است.فاده می شود. برخی از قسمت های خانه برای است.فاده از پنجره های بزرگ و باز بیش از حد کوچک است.. بهینه سازی انرژی پنجره های فایبرگلاس کرکره ای و پنجره های کشویی از لحاظ عایق سازی و تهویه مشابه است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر