مشاوره و اجرا پنجره فایبرگلاس در شهر جدید اندیشه

Fiberglass window-1
Fiberglass window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


استحکام فایبرگلاس از با دوام بودن آن قابل مشاهده است.. قاب های پنجره های فایبرگلاس به آسانی آسیب نمی بینند و در برابر خراشیدگی، لب پریدگی، پیچ خوردگی و خوردگی که ممکن است. در سایر مصالح پنجره مشاهده کنید مقاوم هستند. پنجره های فایبرگلاس برخی شرکت ها از یک ماده فایبرگلاس پنج لایه ثبت شده است.فاده می کنند تا قوی ترین و با دوام ترین پنجره ها را در صنعت ایجاد کند.

","is_desktop":,"is_mobile":,"icon_color":"","icon_rgb_color":",,","channel_type":"Instagram","custom_image_url":"","order":"","pre_set_message":"","is_use_web_version":"","is_open_new_tab":"","is_default_open":"","has_welcome_message":"","chat_welcome_message":"","qr_code_image_url":"","mail_subject":"","channel_account_type":"personal","contact_form_settings":[],"contact_fields":[],"url":"https://www.instagram.com/chehelsotoninfo","mobile_target":"_blank","desktop_target":"_blank","target":"_blank","is_agent":,"agent_data":[],"header_text":"","header_sub_text":"","header_bg_color":"","header_text_color":"","widget_token":"ddeda","widget_index":"","click_event":""},{"channel":"SMS","value":"+","hover_text":"SMS","svg_icon":"

به طور کلی واژه یو پی وی سی(UPVC) اشاره به ماده‌ای شیمیایی دارد که مواد اولیه آن سنگ نمک و نفت است. که طی فرایندهایی شیمیایی تبدیل به پودری سفید رنگ به نام UPVC می‌شود. تاریخچه است.فاده از پنجره‌های UPVC فایبرگلاس در ایران به اوخر دهه ۵ باز می‌گردد که در آن زمان کارخانه‌ای در شمال کشور شروع به تولید و عرض پنجره‌های UPVC فایبرگلاس و درهای UPVC کرد. پنجره‌های UPVC فایبرگلاس یکی از انواع پنجره‌های بسیار خوب به عنوان عایق صدا است. که جداره‌های آن با گازهای آرگون و یا کریپتون پر شده و به عنوان یک عایق بسیار عالی عمل می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر