مشاوره و اجرا پنجره محوری در بومهن

Pivot window-1
Pivot window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


بازشوی این پنجره به گونه ای است. که لنگه حول یک محور به طور درجه می چرخد. ساختار پنجره دوجداره محوری به این صورت است. که دو لاله بر روی قاب نصب شده اند، که این لولا ها می تواند در بالا و پایین و یا چپ و راست قاب باشد. به این صورت بازشو می تواند یا از زاویه بالا و پایین و یا چپ و راست، به سمت هم داخل و هم خارج ساختمان حرکت کند.

این پنجره ها به دلیل زیبایی خاص و منحصر به فردی که دارند توانسته اند در بسیاری از ساختمان های مسکونی شیک یا هتل ها قرار بگیرند. اما به طور معمول بهترین مکان برای است.فاده از پنجره دوجداره محوری برای فضاهای کوچک می باشد تا به تهویه مناسب محیط نیز منجر شود.

پنجره محوری به دلیل چرخش هنگام باز و بسته شدن ، باید حتما دارای لولاها و یراق آلاتی با کیفیت باشد، چراکه وزن شیشه روی لولا ها می افتد و فشار به وجود می آید، و در صورتی که یراق آلات با کیفیت نداشته باشد احتمال خارج شدن لنگه از جای خود، بر هم خوردن زیاد رگلاژ پنجره و حتی شکستن لولا وجود دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر