فروش پنجره محوری در پردیس

Pivot window-1
Pivot window-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان از اولین‌های برند آلومینیوم اختصاصی در ایران می‌باشد که در سال تاسیس شده است.. این مجموعه با بیش از دهه تجربه در حوزه‌ی تولید پروفیل آلومینیوم و اجرای خدمات رنگ آمیزی به روش آندایزینگ و روش پودری، با بزرگترین تولیدکنندگان صنعت درب و پنجره آلومینیومی همکاری کرده و امروزه متنوع‌ترین سیستم‌های معماری و نما را تولید می‌کند. این واحد تولیدی با تکیه بر سال‌ها تجربه در صنعت آلومینیوم در سال اقدام به راه اندازی دو خط مونتاژ کامل ساخت، تولید و نصب درب و پنجره دوجداره مدرن آلومینیومی نمود و اکنون تبدیل به برندی شناخته شده و معتبر در صنعت ساختمان ایران و کشورهای همسایه شده است..

یکی از مدل های پنجره دوجداره با بازشویی جذاب، پنجره دوجداره محوری است. که به سبک اروپایی می باشد و در کشورهای اروپایی بسیار رایج است.. امروزه در کشور ما نیز به خصوص در خانه های ویلایی از پنجره های محوری است.فاده می شود. در این مقاله از سایت درساوین به بررسی پنجره محوری می پردازیم.

پنجره های آلومینیومی محوری سالهاست که در اتاق های زیر شیروانی و پنجره های سقفی است.فاده می‌شوند. امروزه این سبک از پنجره آلومینیومی در خانه‌های مدرن مورد است.قبال قرار گرفته است.. نمایه‌ای مینیمالیستی و چشم نواز که چشم اندازی از کل فضای اطراف را در اختیار بیننده قرار می‌دهد. پنجره های محوری به عنوان پنجره بیرونی و یا داخلی مناسب هستند. این نوع از پنجره آلومینیومی به صورت محوری و در امتداد محور افقی یا عمودی طراحی می‌شوند. که در میان معماران محبوبیت زیادی دارند.



( فروش ) های دیگر