فروش پنجره هوشمند در شهر جدید اندیشه

Smart window-1
Smart window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


این نوع شیشه مات شونده با است.فاده از مواد الکتروکروماتیک تولید می‌شود. الکتروکروماتیک ماده‌ای است. که رنگ آن در اثر عبور جریان الکتریکی تغییر پیدا می کند. زمانی که کلید تنظیم شیشه پنجره هوشمند را تنظیم می‌کنیم، الکتریسیته در آن جریان می‌یابد و با ایجاد واکنش شیمیایی، باعث بروز تغییرات در خواص الکتروکروماتیک می‌شود. از ویژگی‌های است.فاده از مواد الکتروکروماتیک در شیشه های هوشمند، امکان تنظیم شدت مات شوندگی آن با تغییر مقدار جریان الکتریسیته است..

از تکنولوژی شیشه‌های هوشمند می‌توان در محیط‌های اداری شرکت‌ها، اداراتِ خصوصی و سازمان‌ها برای پارتیشن‌بندی اتاق‌ها، کنترل بهتر کارمندان و همچنین مهیا کردن شرایط بهتر جلسات در اتاق مدیریت است.فاده نمود. با است.فاده از پنل‌های یکپارچه شیشه‌ای هوشمند، در کمترین زمان ممکن محیط اتاق اداری به شکل خصوصی تبدیل شده و پس از اتمام جلسات می‌توان شیشه‌ها را به حالت اولیه بازگرداند.

پنجره‌های هوشمند اشعه ماورای بنفش را تا ۸ درصد جذب می‌کنند و مانع از انتقال آن به محیط داخل می‌شوند. این خاصیت شیشه های پنجره دوجداره هوشمند، در واقع مانعی برای فرسایش وسایل گرانبهای شما همچون تابلوهای نقاشی، نقاشی ساختمان، رنگ فرش و مبلمان می‌شود. علاوه بر این‌ها، اشعه ماورای بنفش عامل سرطان زایی است.، که با حذف آن، از پیری زودرس و سایر بیماری‌های دیگر جلوگیری خواهد شد.



( فروش ) های دیگر