فروش پنجره کلنگی در بومهن

Klangi window-1
Klangi window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


قیمت پنجره های کلنگی با توجه به نوع پروفیل و برند یراق آلات متغییر می باشد. هر چه پروفیل بهتری است.فاده کنید، قیمت تمام شده شما پایین تر است.. همچنین یراق آلات است.فاده شده در گروه صنعتی درساوین برای کشور های آلمان و ترکیه می باشد. عایق بندی پنجره های تولید شده توسط مجموعه ما در بالاترین سطح است.اندارد قرار دارد. توجه داشته باشید که گروه صنعتی درساوین تولیدات خود را بر اساس الزامات فنی و است.اندارد های سطح کشور انجام می دهد. پس از پایان پروژه و تحویل آن به مشتری می توانید ضمانت نامه کتبی دریافت کنید. با این ضمانت نامه خیالتان بابت پروفیل و یراق آلات و حتی نصب مطمئن باشد و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

از آنجایی ک معمولا حمام و سرویس های بهداشتی دارای فضای محدود و کوچک بوده و است.فاده از پنجره ،در جهت تهویه و ورود نور به این مکان ها می باشد ، این یراق ها کمک می کنند تا لنگه پنجره درجای خود با زوایه محدود باز شده و بدون اشغال فضای بیشتر؛ تهویه هوا انجام شود.

یراق کلنگی پنجره دوجداره upvc برای پنجره های کوچک داخل حمام و سرویس است.فاده می گردد. این نوع یراق فقط اجازه می دهد لنگه پنجره تا یک زاویه مشخص شده ای از قسمت بالا باز شود. قیمت پنجره دوجداره کلنگی به علت کوچک بودن و کم است.فاده شدن یراق به نسبت یراق آلات دیگر بسیار کمتر می باشد.



( فروش ) های دیگر