مشاوره و اجرا پنجره کلنگی در شرق تهران

Klangi window-1
Klangi window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای


قیمت تمام شده یراق آلات پنجره کلنگی دوحالته نسبت به تک حالته بالاتر است.. از دو جهت بالا و بغل قابلیت بازشو را دارد. در مکان هایی است.فاده می شود که علاوه بر بالا بازشو و تهویه نیاز دارید که از بغل پنجره را باز کنید. البته هنگامی که از بغل می خواهید بازشو را باز کنید، ممکن است. با مانع یا پرده برخورد کند.

نگهداری از پنجره دوجداره کلنگی چندان کار سختی نیست. اگر نصب شما به خوبی صورت گرفته باشد و کیفیت پنجره خریداری شده مناسب باشد، نگهداری بسیار آسانی خواهید داشت. برای این که کیفیت و عمر زیاد را در پنجره خود مشاهده کنید، می توانید این موارد را انجام دهید:

بازویی کلنگی که این هم بر روی فریم هم بر روی لنگه سوار است. و زمانی که لنگه را باز می نمایید، این بازویی لنگه را در زاویه ای خاص نگه می دارد این بازویی برای پنجره سرویسی که نهایتا ۵*۵ سانتی متر باشد، یک عدد نصب می شود. در صورتی که ابعاد بزرگتر شود حتما باید هر دو طرف لنگه بازویی نصب نمود تا بتواند وزن لنگه را نگه دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر