فروش پنجره یو پی وی سی upvc در بومهن

Upvc uPVC window-1
Upvc uPVC window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


پنجره دوجداره یو پی وی سی ( UPVC ) نسل جدید پنجره های یو پی وی سی ساختمانی می باشد که در کارخانجات شباک صنعت ، تولید کننده پنجره دوجداره UPVC با است.فاده از دستگاه های تمام اتوماتیک اروپایی و با همکاری متخصصان باتجربه تولید می گردد.

با بررسی های انجام گرفته در رابطه با قابلیت های مختلف پروفیل ویستابست با احتساب نظرات کارشناسان مختلف در این صنعت و همچنین لحاظ کردن نظرات کارخانه داران و تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی و همچنین مصرف کنندگان درب و پنجره دو جداره upvc، پروفیل ویستابست از مجموع بارم ، با کسب بارم مثبت از نظر کیفیت پروفیل در آزمایشات مختلف سختی، قابلیتهای فنی، است.حکام و.....

مواد اصلی تشکیل دهنده آن، سنگ نمک و نفت است.، این مواد در طی فرایندهای شیمیایی و طی نمودن چندین مرحله به پودری سفید رنگ به نام PVC تبدیل میگردد. افزودنی هایی مانند فتالیت به PVC ، میتوان آنرا نرم و قابل انعطاب نمود که در صنایعی مانند پوشاک و لوازم خانگی ، پرده ، روکش ، مبل، شلنگ، لوله نرم و تاشو در کف سازی ساختمان ها، رویه بام، عایق سازی کابل برق است.فاده میگردد.



( فروش ) های دیگر