فروش پنجره‌ی چوبی در شهر جدید اندیشه

Wooden window-1
Wooden window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


یکی از دغدغه های خریداران پنجره های شیشه رنگی در گذشته این بوده که این پنجره ها باید هر چند سال مورد مرمت قرار می گرفته اند ، و این امر باید در محل اجرای این محصولات انجام می شده است. ، این موضوع هزینه ی زیادی را برای خریداران به همراه داشت .

کاربرد این محصول به عنوان یک پنجره اصیل ایرانی با مشخصات و کیفیت پنجره های امروزی در فضاهایی همچون فضای آپارتمانی ، باغ ویلاها و مکان های تاریخی ، همچنین این محصول به عنوان المان سنتی در آتلیه های عکاسی ، سفره خانه ها و اقامتگاه های بوم گردی بسیار مورد توجه قرار گرفته است..

صنایع چوب ساج با پشتوانه سه دهه تجربه طراحی و تولید درب و پنجره های چوبی زینتی هتل ها ، باغ و ویلاهای سنتی ، اماکن مذهبی ، ساختمانهای مسکونی و اداری با هنرهای گره چینی و اُرسی ( پنجره های شیشه رنگی ) فعالیت خود رادر جهت احیای این هنرهای سنتی ایران زمین در مشهد مقدس آغاز نمود .



( فروش ) های دیگر