فروش پنل ال ای دی سقفی و چراغ پنلی SMD ,COB در شرق تهران

Ceiling LED panel and SMD panel light, COB-1
Ceiling LED panel and SMD panel light, COB-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 


تمامی پنل‌های سقفی دارای یک قاب و روکش از جنس آلومینیوم سبک هستند که برای متمرکز کردن نور و زیباتر کردن محیط در هنگام نصب طراحی شده‌اند. این روکش باعث می‌شود تا هدر رفت نور به حداقل ممکن برسد و بهینگی انتشار نور را شاهد باشیم.

کلمه COB مخفف عبارت Chips on Board می باشد که به معنی چیپ های الکترونیکی چسبیده شده روی بردهای الکترونیکی هستند. در این نوع لامپ ها تعداد زیادی چیپ یا دیود کنار هم قرار دارند که به صورت یک مرکز نورانی دیده می شود. از مزایای است.فاده از چراغ های COB مصرف پایین انرژی، طور عمر بالا و تولید نور بسیار زیاد با کیفیت بالا می باشد.

اگر چراغ پنلی توکار بخواهید نصب کنید، لازم است. که پیش از نصب حتما مکان آن روی سقف تعیین شده باشد. برای نصب چراغ پنلی توکار لازم است. که در سقف شکاف ایجاد کرده باشید. معمولا این شکاف در طراحی اولیه سقف هنگام ساخت در نظر گرفته می‌شود یا می‌توانید از انواع سقف کاذب است.فاده کنید؛ در هر حال برای نصب چراغ پنل توکار لازم است. که مکان آن از پیش مشخص شده باشد.



( فروش ) های دیگر