فروش پنل ال ای دی سقفی و چراغ پنلی SMD ,COB در شرق تهران

Ceiling LED panel and SMD panel light, COB-1
Ceiling LED panel and SMD panel light, COB-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.


همانطور که می‌دانید تا قبل از اختراع لامپ‌های LED از لامپ‌های رشته‌ای و فلورسنت برای روشنایی است.فاده می‌شد. لامپ مهتابی یا فلورسنت به علت مصرف برق کمتر و طول عمر بیشتر در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای یا حبابی پرطرفدارتر شدند اما امروزه دیگر با پیشرفت فناوری LED است.فاده از آنها منطقی نیست؛ زیرا پنل‌های سقفی ال ای دی هم برق کمتری مصرف می‌کنند، هم طراحی زیباتری دارند و هم نور یکنواختی می‌تابانند که سبب سردرد نمی‌شود.

همچنین نوع قابی که روی چراغ پنلی قرار می‌گیرد می‌تواند متفاوت باشد. معمولا از دو دسته قاب شفاف و مات برای چراغ پنلی سقفی است.فاده می‌شود. حباب شفاف زمانی است.فاده می‌شود که شما بخواهید از حداکثر نور بهره ببرید و حباب مات نیز معمولا برای اتاق‌های کوچک است.فاده می‌شود که خیرگی نور نداشته باشیم.

از ویژگی‌های مهم دیگر این پنل‌ها، انعطاف‌پذیری، طراحی مناسب و متنوع، تابش نور ماندگار و باکیفیت، طول عمر نسبتاً بالا در هر دو نوع بک لایت و اج لایت، مصرف برق پایین و توان مصرفی بسیار بهینه اشاره کنیم. همچنین در این دو نوع از پنل‌های کم‌مصرف سقفی، با زدن کلید و برقراری جریان برق، چراغ بدون هیچ گونه تاخیری و بلافاصله روشن می‌شود.



( فروش ) های دیگر