فروش پنل ال ای دی سقفی و چراغ پنلی SMD ,COB در شهر جدید اندیشه

Ceiling LED panel and SMD panel light, COB-1
Ceiling LED panel and SMD panel light, COB-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


پنل‌های هالوژنی عموماً نیاز به ترانس برق دارند تا بتوانند روشنایی مناسبی داشته باشند و از سوی دیگر، عمر کوتاه‌تری دارند و موجب سردرد می‌شوند. به همین علت نسل جدید چراغ‌های پنلی با بهره‌گیری از تکنولوژی ال ای دی LED طراحی و به بازار عرضه شده‌اند.

استفاده از چراغ پنل ای ای دی مزایای زیادی را به همراه دارد‌؛ همین موضوع باعث شده است. که این نوع از لامپ‌ها به عنوان یکی از المان‌های اصلی نورپردازی در خانه‌های مدرن و ساختمان‌های اداری و بیمارستانی شناخته شود. در ادامه برخی از اصلی‌ترین مزایای چراغ پنلی سقفی ال ای دی که این چراغ را به یک چراغ کاربردی و محبوب تبدیل کرده است.، معرفی می‌کنیم‌:

از ویژگی‌های مطلوب پنل سقفی SMD روکار، می‌توان به نور یکنواخت با کیفیت و شار نوری بالای آنها اشاره کرد که هم در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود و هم این نور سبب ایجاد خیرگی در محیط نمی‌شود. نور خروجی پنل سقفی SMD روکار در دارای خاصیت flicker free است.؛ به این معنی که نور آن بدون لرزش و سوسو است.. پنل‌های SMD سقفی به محیط زیست آسیبی نمی‌رسانند؛ چرا که این چراغ‌ها از خود اشعه‌های مضر ساطع نمی‌کنند و معمولا در ساخت آنها از موادی است.فاده می‌شود که قابل بازیافت در طبیعت هستند.



( فروش ) های دیگر