فروش پنل ال ای دی سقفی و چراغ پنلی SMD ,COB در شهر ری

Ceiling LED panel and SMD panel light, COB-1
Ceiling LED panel and SMD panel light, COB-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


این مدل پنل های اس ام دی به صورت روکار قابل نصب می‌شود و نیازی به برش سقف و ایجاد حفره در سقف نمی‌باشد. این چراغ ها توسط براکت که زیر چراغ قرار دارد، به سقف متصل می‌شوند. به این صورت که در ابتدا براکت به سقف نصب می‌شود و پنل توسط پیچ به آن براکت متصل می‌شود. پنل روکار مناسب سقف‌هایی‌ست که یا امکان برش نیست و یا شما نمی‌خواهید حفره‌ای در سقف ایجاد کنید.

پنل ال ای دی سقفی و چراغ پنلی منابعی از روشنایی هستند که به شکل صفحات یا نقاط نورانی طراحی شده‌اند. این پنل‌ها و چراغ های پنلی انواع مختلفی مانند LED، COB و SMD دارند. ازنظر قدمت، پنل LED از همه قدیمی‌تر هستند و چراغ پنلی SMD را می‌توان جدیدترین چراغ‌هایی دانست که تکنولوژی امروزه در اختیار ما قرار داده است.. چراغ‌های پنلی LED، SMD و COB را می‌توان به شکل روکار و توکار به کار برد. 

تا قبل از اختراع لامپ‌های LED از لامپ‌های رشته‌ای و فلورسنت برای روشنایی است.فاده می‌شد. لامپ مهتابی یا فلورسنت به علت مصرف برق کمتر و طول عمر بیشتر در مقایسه با نوع رشته‌ای یا حبابی پرطرفدار شدند، اما امروزه و با گسترش فناوری LED است.فاده از آنها هوشمندانه نیست، زیرا پنل‌های سقفی جایگزین آنها برق کمتری مصرف می‌کنند، طراحی زیباتری دارند و نور یکنواختی می‌تابانند.



( فروش ) های دیگر