فروش پنل کامپوزیت آلومینیومی در شهر جدید اندیشه

Aluminum composite panel-1
Aluminum composite panel-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


ورق کامپوزیت آلومینیوم بنابر نیاز متقاضیان در ابعاد مختلفی تولید می شود، اما شاخص ترین ابعاد این محصولات و دهم میلیمتری می باشد که با ضخامت میلیمتر تولید می شود. طول و عرض ورقه های کامپوزیتی نیز سانتی متر در سانتی متر می باشد.

ورق های کامپوزیت آلومینیوم به متریال هایی ساخته شده از ترکیب لایه های بسیار نازک آلومینیومی و مواد پلی اتیلن گفته می شوند. نحوه ترکیب این متریال به شیوه ای است. که مواد پلی اتیلن بعنوان هسته میانی محصول و لایه های نازک آلومینیومی بعنوان دربرگیرنده هسته میانی (پلی اتیلن) قرار می گیرند.

کامپوزیت آلومینیوم با توجه به نوع ساختاری که دارد، مواد اولیه آنها از کشور های خارجی مانند چین به کشور ایران واردات می شوند. واردات این مواد همواره با ارز دلار و یورو امکان پذیر بوده و این موضوع سبب شده است. تا قیمت محصولات کامپوزیت از قیمت ارز های خارجی در ایران تاثیر پذیرفته و همواره با قمیت های آنها نوسان قیمت نمایند.



( فروش ) های دیگر