تولید و ساخت پودرکن در شهر جدید اندیشه

pulverizer-1
pulverizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


شرکت ماژان صنعت با توجه به نیاز روز جامعه بشـــــری و با شعار تفكیك از مبدا به طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی بازیافت و امحا در است.ان خراسان رضوی پرداخت و خوشبختانه تا به امروز توانســته با است.فاده از مهندسین داخلی به طراحی و ساخت خطوط بازیافت اعم از بازیافت پلاستیك و لاستیك و مواد پلیمری بپردازد.

گروه صنعتی آریا پلاست آرنیکا تولیدکننده دستگاه های پودرکن (پولورایزر)، خردکن و اکسترودر می باشد. این شرکت آمادگی طراحی و ساخت دستگاه های فوق را در حجم ها مختلف دارا می باشد و مشتری می تواند بنا به سلیقه تغییرات درخواستی خود را در دستگاه ها اعمال نماید. در واحد طراحی با توجه به نیاز مشتری طراحی و ساخت دستگاه پودر کن، خورد کن و اکسترودر توسط واحد طراحی با نرم افزارهای Solidwork و Catia برنامه ریزی شده و در نهایت جهت ساخت دستگاه به کارخانه انتقال داده می شود. رعایت است.اندارد های موجود جهت ساخت در اولویت تولید می باشد.

مجموعه ای از یك موتور دوار و یك محفظه بسـته خرد کن که از ریختن بار به بیرون جلوگیری میكند که موتور بار مورد نظر را به ســایزهای مختلف از نخودی تا آردی تبدیل میكند.مورد است.فاده در خرد کردن شیشه و دیسـك های قدیمی( سی دی و فلاپی) .



( تولید و ساخت ) های دیگر