فروش پودر سنگ در شهر ری

Stone powder-1
Stone powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از


سنگ های موجود در طبیعت در رنگ های مختلفی وجود دارند. سنگ آهک و کربنات کلسیم که بیشترین میزان خاک سنگ از آن ها تولید می گردد ، سفید هستند بنابراین پودر تولید شده از آن هم سفید خواهد بود. اما برخی سنگ ها مثل سنگ مرمر و گرانیت دارای رنگ بندی های مختلفی مثل سبز ، زرد ، قرمز و تیره هستند.

معادن فراوان سنگ در کشور ما وجود دارد که انواع و اقسام سنگ های مختلف با ویژگی های متفاوت از آن ها است.خراج می شود. اما برای مصارف صنعتی ، سنگ ها باید ویژگی های خاصی نظیر رنگ سفید و پوشش دهندگی بالا داشته باشند که به این لحاظ برخی از معادن سنگ کشور از برتری برخوردار هستند. به لحاظ نوع ، خاک سنگ در انواع زیر وجود دارد:

پودر مل ساختمانی تولید شده در کارخانه آروشا دارای کیفیت بالا جهت مصارف صنعتی و ساختمانی می باشد. از پودر مل ساختمانی در صنایع چسب پودری و خمیری است.فاده می شود. همچنین در بسیاری از ملات های ساختمانی این پودر است.حکام بالایی به سازه می بخشد . از پودر مل برای بند کشی در ساختمان سازی است.فاده می شود . رنگ پودر مل ساختمانی سفید با کمی تمایل به کرم می باشد.



( فروش ) های دیگر