فروش پولیفت در بومهن

polylift-1
polylift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.


هوک های تعبیه شده درپولیفت زنجیری ویتال ، قابلیت گردش درجه ای را دارد .این موضوع باعث شده جهت بارگیری این ابزار محدود به یک سمت یا یک زاویه خاص نباشد و بتوان آزادانه و در جهت های مختلف به کار با این دستگاه مشغول شد. هوک اول برای آویزان کردن خود محصول و هوک دومی برای بارگیری در نظر گرفته شده است..

یکی از اصلی ترین نیازهایی که منجر به طراحی و تولید پولیفت دستی شد، احساس نیاز شدید به بلند کردن و کشش اجسام و تجهیزات سنگین در محیط های محدود و کارگاهی بود. همین مسئله باعث شد شرکت های تولید کننده تجهیزات لیفتینگ، محصول جدیدی به نام پولیفت یا Lever Bluck  را به مرحله تولید برسانند. پولیفت ها انواع مختلفی را شامل میشوند اما ساختار اصلی تمامی آنها بسیار به هم شباهت دارد.

پولیفت زنجیری ابزاری دستی بوده که اغلب از ان برای نگهداشتن بار و ستون در موقعیتی مشخص و یا برای نزدیک کردن و بسته بندی قطعات فولادی است.فاده می شود. پولیفت زنجیری هم بصورت ویتال VITAL اصلی و هم بصورت طرح چینی در تناژ . الی . تن در بازار موجود می باشد. اجزای اصلی پولیفت زنجیری شامل بدنه و دسته متصل به آن، قلاب هوک برای اتصال پولیفت به بار و یک زنجیر فولادی که اغلب از گرید G تولید شده است. می باشد. در کاربری پولیفت از یک دست اغلب برای گردش اهرم اصلی و از دست دیگر اپراتور برای هدایت زنجیر و بار و یا برای ایجاد اتصال است.فاده می کند. پولیفت ها برای اتصال و قابلیت اعمال نیرو نیاز به یک سطح تکیه گاهی برای اتصال دارند. پولیفت ها به همراه تسمه یا زنجیر با طول های مختلف برای جابجایی اجسام در جهت عمودی به جهت بالا و پایین کشیدن اشیا در یک راستای خاص و همچنین کمک برای بسته بندی های بزرگ به کار می رود . پولیفت ها دو قلاب دارند که یکی از آن ها به صو



( فروش ) های دیگر