فروش پولیفت در پردیس

polylift-1
polylift-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


پولیفت دستی از نوع زنجیری با ظرفیت وزنی کیلوگرم که از یک زنجیر بار فولادی همراه با قلاب ضامن دار برای اتصال به بار است.فاده می کند مجهز به یک اهرم دستی می باشد که با حرکت مدور اهرم در هر بار به جمع کردن زنجیر به میزان مشخصی می پردازد. پولیفت کیلوگرم در مرحله تست حداقل با تن وزن مورد تست قرار گرفته است. و در صنایع مخابراتی اغلب برای نگهداری دکل های مخابراتی مورد است.فاده قرار می گیرد. از این پولیفت برای شاسی کشی خودرو های دچار تصادف نیز در تعمیر گاه ها است.فاده می شود. به ندرت پولیفت کیلوگرمی اصلی ویتال در بازار یافت می شود و اغلب نمونه ها وارداتی چینی هستند که با است.اندارد های مناسب و با قیمت قابل قبولی به بازار عرضه شده اند. جک زنجیری در این تناژ در مرحله تست تا . تن بار را به حالت آویز نگه می دارد.

شاید یکی از پراستفاده ترین نوع پولیفت، پولیفت های دستی زنجیری باشد. این ابزار با طراحی ارگونومیگ و است.اندارد خودش، تقریبا در تمامی محیط های کارگاهی مورد است.فاده گسترده قرار میگیرد. از پولیفت های زنجیری برای کشش اجسام سنگین است.فاده میشود. شباهت های زیادی که این دستگاه با جرثفیل های دستی دارد باعث میشود بسیاری از افراد به اشتباه این دو محصول را یکی بدانند اما با نگاه دقیق تر به اجزای تشکیل دهنده، کاربرد و &#; میتوان به تفاوت های این دو محصول بیشتر پی برد.

هوک های تعبیه شده درپولیفت زنجیری ویتال ، قابلیت گردش درجه ای را دارد .این موضوع باعث شده جهت بارگیری این ابزار محدود به یک سمت یا یک زاویه خاص نباشد و بتوان آزادانه و در جهت های مختلف به کار با این دستگاه مشغول شد. هوک اول برای آویزان کردن خود محصول و هوک دومی برای بارگیری در نظر گرفته شده است..



( فروش ) های دیگر